House of Regalo

Vanliga frågor

Här nedan finner du några av de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Vi försöker naturligtvis hålla flödet så uppdaterat som möjligt men är det så att du inte hittar svaret på just din fråga nedan så är du välkommen att ta kontakt med oss. Våra uppgifter finns längst ner på sidan eller så kan du höra av dig genom formuläret på vår kontaktsida.

Om returen är orsakat av att paketet ej hämtats ut i tid, så medför det en avgift på 250 kr. Kontakta kundservice för att få hjälp om du önskar få din gåva skickat ut till dig igen.

Du kommer att aviseras på angivit mobilnummer så snart din gåva finns på ditt närmaste DHL-ombud (utifrån angivit postnummer) och sedan ligger paketet där i 7 dagar.

Du är förmodligen lyckligt lottad och har fått ett av våra gåvokort. Du använder koden för att låsa upp din möjlighet att välja bland våra gåvor. Detta gör du genom att fylla i koden i fältet på vår startsida. När du släppts in bland våra utvalda gåvor så väljer du den gåvan du vill ha och checkar ut i “kassan” där du naturligtvis inte blir debiterad en enda krona.

Vi levererar alltid alla gåvor så snabbt det bara går. Som mest så tar det 25 dagar men oftast tar det mindre än en vecka. När du får din gåva beror främst på att vissa varor kan ha längre leveranstid hos våra leverantörer och den belastning vi har på vårt lager under vissa perioder på året.

Vissa av våra allra populäraste gåvor tar snabbt slut. Vi vill självklart att våra kunder skall få precis det dem vill ha och gör då vårt bästa för att fylla på lagret med dessa. Du kan se på gåvans sida när vi beräknar att ha den tillbaks i lager och när det är möjligt för dig att få just denna gåva.

Om din kod inte fungerar så kan det bero på att den passerat sista beställningsdatum. Du kan se på ditt gåvokort hur länge det gäller och vilket segment den gäller för. Du är naturligtvis välkommen att höra av dig till oss om det är något som inte stämmer. Vi gör alltid det lilla extra för att våra kunder skall bli nöjda.